Pages


PENGUMUMAN PENTING!!


PROGRAM DIET DAN KESIHATAN ALPHA LIPID SLIM DIET II YANG TERHEBAT KETIKA INI YANG TELAH
TERBUKTI DGN TERSTIMONI BENAR PELANGGAN KAMI. SEMUA RANGKAIAN NIAGA DI BAWAH ULTRADIET 2 INI BERDAFTAR DENGAN SYARIKAT NEW IMAGE SDN BHD DAN ORDER BOLEH DIBUAT DIMANA SAHAJA ANDA BERADA. KAMI TELAH BERADA DI DALAM PERNIAGAAN INI SELAMA 4 TAHUN BERMULA DENGAN PRODUK ALPHA LIPID LIFELINE DAN JANGAN BIMBANG
KERANA KAMI MEMENTINGKAN KEPUASAN PELANGGAN DAN TIADA UNSUR-UNSUR PENIPUAN. PESANAN ANDA AKAN SAMPAI DALAM TEMPOH YANG DITETAPKAN. PRODUK INI DI BAWAH JAMINAN PERLINDUNGAN INSURANS SEBANYAK NZD35JUTA DIDAFTARKAN DI BAWAH SYARIKAT NZ NEW IMAGE SDN BHD. DAPATKAN HANYA DARI PENGEDAR YANG SAH BAGI MENJAMIN KESELAMATAN DAN HAK PERLINDUNGAN INSURANS.
BAGI PENGESAHAN PENGEDAR, DAPATKAN NO PENDAFTARAN PENGEDAR KAMI DAN ANDA BOLEH BUAT SEMAKAN DI PEJABAT NZ NEW IMAGE SDN BHD

Wednesday, November 21, 2012

SOALAN MENGENAI ALSD2


PERHATIAN untuk semua PENGUNJUNG yang berminat dengan Alpha Lipid SD2 .. kami akan menjawab persoalan yang sering ditanya oleh pengunjung2 baru




Anda pasti teruja dengan hasilnya yg gempak jika ikut plan yg disarankan!!!


1) 1 tin untuk berapa hari???


1 tin ALSD II = 7 hari penggunaan = 3-5kg penurunan berat badan dalam masa 7 hari!!!


2) Gastrik boleh ambil tak???


Pesakit gastrik takde masalah coz program ALSD2 adalah diet TANPA PERLU BERLAPAR. Anda boleh ambil 4-8 menu makan sehari. Asal lapar je makan. Makan kerap dalam kuantiti sederhana. Normally pesakit gastrik adalah mereka2 yg HIGH METABOLISME so chances untuk turun berat badan banyak adalah TINGGI. Anda hanya perlu bimbingan je to success. PM me lepas purchase utk further consultation



3) Ketostik tu apa???


Ketostik adalah URINE TEST - test air kencing utk tentukan sama ada pembakaran lemak berlaku ke tak. Ini penting bg menentukan anda berada dalam garis panduan diet yg betul. Diet yg salah 0kg turun. Sbb tu pentingnya consultation!!!



4) Mahalnya???

Jika anda calculate betul2 1 tin dgn jumlah kilogram yg turun, Alpha Lipid SD2 adalah yg termurah berbanding produk yg lain. Jika di bandingkan dgn kos yg perlu kita keluarkan di slimming center.. mmg mendapati ALSD2 d best SLIMMING PRODUCT DAN SELAMAT dan TERMURAH berpadanan dgn harga dan kesan penurunan berat badan.



5) Minat nak jadi PENGEDAR??? Macam mana??? Mahal tak???


Nak jadi Pengedar mudah je. Buat belian 30 tin rm4560. Mahalnya!! TAKLAH. RM4560 untuk 30 tin je sekelip mata je habis. Memandangkan bisnes kita ni secara ONLINE..kami akan tunjukkan anda caranya..HANYA MELALUI FACEBOOK!!! Pengedar bukan saje dapat untung runcit malah banyak bonus menanti PENGEDAR TERAWAL. ALSD2 masih awal di pasaran. Launch 5/2012. So jadilah PENGEDAR TERAWAL..ingat yee...JUMLAH OBESITI DI MALAYSIA ADALAH 16.8 JUTA!!!



6) Dah jadi member boleh beli murah ke???


Yup bila dah jadi member lagi boleh beli dgn harga yang murah. Belian mmg dapat price ahli dah cuma belian yg pertama ni adalah TERMASUK yuran ahli tu yg nampak macam mahal sikit.


7) Kena strict diet ke???

Memandangkan saya pernah mengambil Produk ini selama sebulan. Boleh dikatakan untuk permulaan memang kena elakkan nasi..tapi TAK BERLAPAR..sebab kita MASIH BOLEH MAKAN berbanding sesetengah produk yang hanya perlu mengambil PRODUK itu sahaja tanpa MAKAN...hihihihi..

>>>PENGEDAR SELURUH MALAYSIA, THAILAND, SINGAPURA, BRUNEI DIPERLUKAN SEGERA!!!
 
>>>BOLEH CALL/SMS/WHATSAPP 017-2994707/ 017-6015645
 

No comments:

Post a Comment